(4 gün için) günlük beslenme listesi,

07-08 arası, 500 ml sıcak su içine 1 çubuk tarçın atıp yarım yeşil limon sıkın

8.15-9.30 arası, 2 çorba kaşığı yulaf ezmesi yada yulaf kepeği + 1 kivi ya da

yarım avokado + 5 çiğ badem + 150 gr. Yoğurt

10.30- 11.30 arası, 750 ml ılık su içine 1 çubuk tarçın içine yarım limon dilimleyin + 2 hurma

12.00-13.30 arası , 250 ml ılık su ve mercimekli  salata ya da haşlanmış sebze   (el kadar karnıbahar, 1 brokoli, 2 çorba kaşığı ıspanak, 1 parça kereviz/sapı da olabilir.) + yarım limon ve 1 tatlı kaşığı zeytinyağı

14.30-15.30 arası,750 ml ılık su içine 15 gr. Karbonat ( yarım çay kaşığı ) +  1 adt yeşil elma

17.00-17.30 arası, 750 ml ılık su içine 15 gr karbonat( yarım çay kaşığı) + 2 kuru kayısı ve 5 çiğ badem

18.30-19.30 arası, 5 çoba kaşığı çiğ nohutu haşlayıp yeşil salataya ilave edin üzerine 1 tatlı kaşığı zeyinyağı gezdirip yarım yeşil limonu kabuksuz doğrayın

21.00-21.30 arası, 500 ml sıcak su (1 çubuk tarçın, 1 çay kaşığı rezene ya da ada çayı ialvesiyle) + 1 geryfurt

 

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here